یکشنبه ۲۷ اسفند ۰۲

خرید دوربین مداربسته در انواع برند

۲۱ بازديد

برای خرید دوربین مدار بسته در دوربین مال دو برند معروف به نام پیشنهاد می شود که دوربین شیائومی و دوربین داهوا هستند. خرید دوربین مداربسته از این دو برند معروف به واسطه پیشینه ای که دارند قابل اطمینان و موثر هستند که در ادامه توضیح بیشتری در رابطه با این برند ها می دهیم.

 

 

دوربین شیائومی

دوربین شیائومی یکی از برند های دوربین مداربسته است که می تواند در دو مورد بیبی کم شیائومی و دوربین خودرو شیائومی به خوبی عمل کرده است. دوربین مداربسته شیائومی از جمله دوربین هایی است که ویژگی های کلاسیک یک دوربین امنیتی را دارد

برای مثال این دوربین مداربسته شیائومی می تواند با دریافت تصاویر به صورت آنلاین دیتای ویدئوی را دریافت آن ها را فشرده سازی و داخل رم ذخیره کند.

دوربین مداربسته شیائومی می تواند این تصاویر را در رم 64 گیگی ذخیره کند. دوربین مداربسته های شیائومی از نوع دوربین تحت شبکه هستند و با انتقال تصاویر به صورت آنلاین می تواند بر روی صفحه نمایش گوشی ظاهر کند.

 

 

دوربین مداربسته داهوا

کمپانی دوربین مداربسته داهوا یکی از بهترین شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته است از جمله محصولات این دبرند دوربین داهوا و دستگاه های ضبط کننده بازار است که رقیب جدی برای بهترین سیستم های امنیتی به حساب می آید.

دوربین مداربسته داهوا از جمله قابلییت های یک سیستم مداربسته معمولی از جمله ارسال تصاویر به دستگاه ضبط کننده و در ادامه دخیره آن ها در هادر دیسک را دارد.

دوربین داهوا با استفاده از قابلییت های هوش مصنوعی که به آن اضافه شده تبدیل به یک سیستم هوشمند امنیتی شده است. که برای خیرد دوربین داهواباید بدانید که با تعداد زیادی دوربین مداربسته از جمله کیفیت های مختلف، دید در شب های متنوع جنس های متفاوت روبه رو هستید که همه این دوربین مداربسته ار لحاظ تعدادی و تنوع قیمتی بساری متنوع هستند.

دوربین مداربسته داهوا با استفاده از قابلیت های که دارد توانسته چندین سال جایگاه خود را بین 5 برند تولید کننده سیستم های امنیتی حفظ کند.

دوربین مداربسته داهوا در کنار دستگاه ضبط کننده کار خود را کامل می کند و از جمله مواردی که دستگاه ضبط کننده انجام می دهد کار فشرده سازی تصاویر را انجام میدهد تا با کم کردن حجم تصاویر آن را در هارد دخیره میکند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.