سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

دوربین چرخشی داهوا چیست و چه می کند؟

۱۱ بازديد

دوربین چرخشی داهوا چیست و چه می کند؟

دوربین چرخشی داهوا با نام های متعدد مانند دوربین PTZ، دوربین اسپید دام ، دوربین موتورایز نام دارد. دوربین چرخشی داهوا همانطور که نام این دوربین مداربسته پیداست میتوان متوجه شد که این دوربین با داشتن موتوری درون خود می تواند چرخش 360 درجه داشته باشد . همچنین این دوربین در راستای عمودی نیز چرخش کمی دارد تا سرتاسر اتاق را کامل پوشش دهد.

دوربین اسید دام داهوا با قابلییت هیومن دیتکشن می تواند انسان ها در اتاق را تشخیص داده و به صورت اتومماتیک وار انها را دنبال کند. دوربین اسپید دام داهوا با همان دوربین چرخشی داهوا می تواند ضمن فیلم برداری در شب تصاویر را در هارد دوربین مداربسته ذخیره کنید. دوربین اسپید دام داهوا با اتصال به وای فای تصاویر را با استفاده از موبایل می توان در دسترس دارنده دوربین مداربسته قرار داد.

دوربین چرخشی داهوا را می توان در شرکت و اداره های مختلف قرار داد تا با استفاده از آن بتوان بر بر کارکنان نظارت داشت. دوربین اسپید دام داهوا با داشتن قابلییت صدای دو طرفه می توان  از راه دور مکالمه ای را برقرار کرد.

دوربین چرخشی داهوا را با استفاده از این قابلییت ها یک ناظر هوشمند از راه دوربه حساب می آید. در ادامه برند این دوربین مداربسته در ادامه توضیح می دهیم.  همچنین می توانید قیمت دوربین مدار بسته را در وبسایت دوربین مال چک کنید.

 

برند دوربین داهوا چه دوربین مداربسته های دیگری دارد؟

برند دوربین مداربسته داهوا جزو بهترین های دوربین مداربسته دوربین های متنوعی دارد که در کاربرد های مختلف و قیمت های متفاوت می توان آن ها را خریداری کرد. دوربین مداربسته داهوا انواع مختلفی مانند دوربین های اسپید دام ، بالت ، دام دارد که سه مدل دوربین مداربسته است.

دوربین مداربسته داهوا را می توان از نظر تکنولوژی های مختلف هم دسته بندی کرد. دوربین مداربسته ها با استفاده از تکنولوژی تحت شبکه و آنالوگ در بازار وجود دارد.

دوربین مداربسته داهوا با تکنولوژی آنالوگ با توجه به این که مدت زمان زیادی از طراحی این دوربین میگذرد می توان آن را جزو دوربین مداربسته های پر فروش داهوا دسته بندی کرد.

دوربین مداربسته های داهوا می تواند از نظر دید در شب هم به انواع مختلفی تقسیم شود که عبارتند از دوربین مداربسته داهوا مادون قرمز، استارلایت و ال ای دی های که با استفاده از آن می توان فضای اطراف را روشن کرد.

دوربین مداربسته داهوا همچنین از نظر جنس بدنه موارد مختلفی دارد که این باعث شده  دامنه قیمتی دوربین مداربسته داهوا بسیار گسترده باشد.

دوربین مداربسته داهوا را می توانید در سایت دوربین مال با گارانتی 24 ماهه خرید کنید. برای دیدن بخشی از محصولات داهوا کلیک کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.